або оберіть один/декілька параметрів:

ШУКАТИСкинути фільтри

Що таке корпоративний відпочинок?

28 Серпень, 2019

Що таке корпоративний відпочинок, в чому полягає його необхідність і як саме з користю для бізнесу організувати подорож для команди.

Інсайтами поділився засновник Eurotrips Team, Володимир Оляницький.

У чому секрет успішного бізнесу?

Скажімо коротко — в команді.

Команда — одна з основних умов успіху будь-якої компанії. Як же зробити так, щоб співробітники завжди залишалися мотивованими і робили свою справу не добре, а бест оф зе бест? Крім стандартних способів мотивації я ставлю на спільний відпочинок і подорожі — взагалі-то так і відкрився наш корпоративний напрямок.

 

«Ми любимо відриватися всією командою, а ще більше їздити разом у тури. Це зближує і допомагає рухатися в одному напрямку. Адже як не крути ми всі в одному човні »

Вов, як тобі прийшла в голову ідея створити проект корпоративних подорожей?

Зізнаюся, я і сам якось підшукував корпоративний тур для компанії. Через тиждень пошуків, стало зрозуміло, що наш ринок в основному пропонує івенти в межах країни або Туреччину-Єгипет. А хочеться чогось цікавішого, розумієш? Так я вирішив, що пора брати справу в свої руки. Плюс вже два роки ми отримуємо до п’яти запитів на місяць на організацію корпоративних виїздів в Європу. Є попит — буде продукт. Все просто.

Ого, а чому так часто надходять такі запити? Хіба не легше ейчару організувати все самостійно?

Організувати корпоративний тур — це дуже серйозний процес. А ейчари, особливо великих компаній, це розуміють. Підготовка до туру займає величезного часу і зусиль, навіть для нас. Підібрати оптимальний маршрут, прорахувати бюджет на кожного співробітника, знайти якісних підрядників, забронювати готелі й перевізника, продумати програму, домовитися з гідами, комунікувати з +100500 людьми одночасно і ще купа всього. Ми вже шість років організовуємо молодіжні тури в Європу, напевно тому ейчари і звертаються до нас з такими запитами. До речі, з фінансової точки зору подорож через туроператора буде апріорі вигідніша, ніж та, що спланована самостійно. Я вже мовчу про якість і відповідальність, яку повністю забирає на себе туроператор, а не тендітна дівчина ейчар, наприклад.

Як ти вважаєш, чому корпоративний тур може допомогти бізнесу?

У компанії, в першу чергу, працюють люди. Звичайні люди зі своїм ритмом життя, так би мовити. Візьмемо, наприклад, кращого співробітника року, який в інтенсивній боротьбі за кар’єрним успіхом, візьме та й вигорить в кінці того самого року. Інший же, навпаки, злегка невпевнений у своїх силах, і чогось йому не вистачає. Так ось, щоб один і другий знову загорілися і почали рухати компанію до успіху, потрібен спільний відпочинок. Під словом «відпочинок», я маю на увазі не банальний корпоратив в ресторані з тамадою і конкурсами цікавими (сміється). Пограти всією командою в керлінг, разом підкорити Язик Троля чи разом підкоряти хвилі в Португалії набагато краще.

Які напрямки зараз обирають клієнти? Що цікавого можеш порекомендувати сам?

На піку літнього сезону в пріоритеті, звичайно ж, пляжний відпочинок. Але найбільше запитів ми отримуємо на організацію гірськолижних трипів. Зараз дуже в тренді катнути де-небудь в Альпах всією командою. Минулої зими я сам поїхав в тур, який ми організували для Genesis. Якщо чесно, я тоді позаздрив хлопцям. Всі сімдесят осіб прилетіли в Sölden, щоб провести тиждень в компанії один одного, це круто!

Якщо говорити про інші напрямки, то особисто для мене так: восени — Португалія, Грузія, Німеччина, взимку — Чехія, Австрія, Угорщина, навесні — Франція, Італія, Нідерланди, влітку — Іспанія, Канари, Ісландія.

 

А що по корпоративній культурі в твоїй компанії? Як підтримуєш та покращуєш настрій команди?

Ніхто в Eurotrips не може уявити своє життя без подорожей. А життя наших співробітників для нас цінні, тому доводиться підтримувати сім’ю в її захопленнях (сміється). Співробітники можуть їздити безкоштовно в усі тури Eurotrips й дарувати спеціальні знижки на тріпи своїй сім’ї і друзям. Всі в команді завжди повертаються більш зарядженими і натхненними. Плюс вони вже по-справжньому познайомилися з продуктом і з цільовою аудиторією, а це дуже допомагає в роботі. В майбутньому ми плануємо організувати спільний виїзд до Берліна, ось це буде тусовка! Я вже уявляю 🙂

Коментарі +Додати коментар

На жаль, коментарів поки немає.

підписатись на новини



!

хвилин назад